Якщо ви плануєте переїзд у новий офіс і хочете уникнути складнощів з його проведенням, замовте мувінгові послуги нашої компанії. Досвідчені фахівці швидко і якісно виконають всі необхідні роботи з його організації. Завдяки цьому ваші співробітники зможуть спокійно займатися повсякденною роботою. Ми допоможемо запобігти ймовірним організаційні накладки, втрату і псування майна, а також заощадимо величезну кількість вашого часу.
Офісний переїзд «під ключ» передбачає надання повного комплексу послуг, пов'язаних з транспортуванням ваших речей. Він включає в себе:
- Планування перевезення - визначення обсягу майна, узгодження термінів проведення робіт, вибір маршруту і т.д.
- Підготовчі роботи - нашими співробітниками доставляється спеціальна упаковка для переїзду, після чого вони укладають офісне приладдя, демонтують меблі та оргтехніку, маркують речі.
- Вантажні роботи - для їх здійснення застосовуються спеціальні механізми, які дозволяють уникнути пошкодження майна і внутрішньої обробки приміщень.
- Перевезення обладнання, меблів та інших речей - для офісних переїздів використовуються спеціалізовані фургони з ліфтовими механізмами і кріпильними елементами.
- Розвантаження машини і підйом майна в новий офіс.
- Розпакування речей, монтаж технічного обладнання, збирання меблів.
- Вивезення використаних пакувальних матеріалів, клінінг.
- Day After Move - додаткова послуга, яка виявляється на наступний день після переїзду офісу. Вона включає в себе різні роботи з облаштування приміщень.